شهید مطهری الگویی تمام عیار برای معلمان است

جهانگیری گفت: شهید مطهری الگویی تمام عیار برای معلمان است و بدون شک، پیشرفت و ترقی جامعه با تربیت و آموزش صحیح معلمان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (دوشنبه ۱۲ ارذیبهشت) در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: این روز فرصتی جهت ارج نهادن به مقام کار و تجلیل از وجود باارزش کارگران است.

 

فرماندار اندیمشک با بيان اينكه زحمت و تلاش کارگران در ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست افزود: کارگران زحمتکش در عرصه‌های مختلف با دستان پر مهر خود، تحول عظیمی در جامعه به بار نشانده‌اند.

 

وی اذعان کرد: کارگران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند چرا که تلاش و کوشش و رنج دل و سختی دست و بازوی آنها باعث توسعه پیشرفت می‌شود و زندگی ما به دستان پر مهر آنها وابسته است.

 

جهانگیری ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم تصریح کرد: شهید مطهری الگویی تمام عیار برای معلمان است و بدون شک، پیشرفت و ترقی جامعه با تربیت و آموزش صحیح معلمان صورت می‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: جایگاه تعلیم و تربیت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام  اسلامی والا و قابل ستایش است و معلمان به ما علم می‌آموزند و زندگی انسان‌ها را دگرگون می‌کنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه معلمی و کارگری از مشاغل با ارزش، مهم، حساس و شیرین جامعه هستند خاطر نشان کرد: کارگران و فرهنگیان غیور از زحمتکش‌ترین، مفیدترین و مؤثرترین شهروندان جامعه هستند و ما وظیفه داریم که شأن و منزلت آنها را حفظ کنیم.

 

کد خبر 1172026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha