مادران اولین معلم تأثیرگذار انسان ها هستند/ تقدیر از مادرهای نمونه با همت کانون مسجد الزهرا(س) فردیس

اویسی با اعلام خبر برپایی آیین تقدیر از مادرهای نمونه با همت کانون مسجد الزهرا(س) فردیس گفت: مادران اولین معلم تأثیرگذار انسان ها هستند.

« حسام الدین اویسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: با توجه به اینکه مادر اولین و مهم ترین معلم هر نوجوانی به حساب می آید؛ در روز معلم از خانم روستاپیشه و خانم درخشانی که از مادران فعال قرارگاه هستند با حضور مسئول قرارگاه تقدیر به عمل آمد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه فردیس افزود: خانواده اولین و مهم ترین محیط تربیتی ای هست که انسان ها تجربه می کنند. خیلی از اعتقادات و رفتارهای بچه ها در این کانون تاثیرگذار شکل می گیرد.

 

به گفته وی، در راس این محیط، مادران قرار دارند که نقش بی بدیلی در شکل گیری شخصیت و شاکله ی فرزندان دارند.

 

 

وی عنوان کرد: مادران فرماندهی عاطفی و اعتقادی خانواده را به عهده دارند و تاثیرگذارترین معلم برای بچه ها هستند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه فردیس خاطرنشان کرد: با نگاه به تاریخ معاصر و هم چنین صدر اسلام میتوانیم به این موضوع مهم پی ببریم که انسان های بزرگ مدیون تربیت توسط مادران مومن، متعهد، تلاشگر ‌و صبور بوده اند. لذا مادران ما باید نمونه های موفق همچون حضرت فاطمه(س) را سرلوحه راه خود قرار دهند و برای تربیت فرزندان موفق تلاش شبانه روزی داشته باشند و آگاهی های لازم در زمینه ی تربیت آن ها را فرا بگیرند.

 

 

کد خبر 1172043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha