عید فطر عامل وحدت و انسجام همه مسلمانان است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان و عامل وحدت و انسجام همه مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» صبح امروز(سه‌شنبه، 13اردیبهشت) در خطبه نماز عید فطر در ماسال اظهار کرد: عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان و عامل وحدت و انسجام همه مسلمین است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه برپایی نماز عید فطر و پرداخت زکات فطره از معیارهای قبولی عبادات در طول ماه مبارک رمضان است افزود: پرداخت فطریه در واقع تحقق وظیفه اجتماعی مسلمانان در راستای کمک به افراد بی بضاعت است.

 

وی گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که عید ما در روز فطر را مصادف با سرور ناشی از قبولی طاعات و عبادات، پذیرش توبه و هم‌چنین آمرزش گناهانمان قرار دهد و مسلمین بتوانند به برکت مراقبت‌هایی که در طول ماه مبارک رمضان داشته‌اند، باقی ایام سال را بندگی و عبودیت پروردگار سپری کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن فصل کشاورزی تصریح کرد: از همه کشاورزان درخواست می‌شود به کمک یکدیگر سال زراعی جاری را مدیریت کنند تابا کم آبی مواجه نشویم.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه مردمان این شهرستان در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی داشتند که سبب خرسندی است خاطرنشان کرد: بارزترین خصوصیت شهید مطهری اسلام شناسی وی بود که این روز را به معلمان پرتلاش تبریک عرض می‌کنیم.

کد خبر 1172071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha