شوراها و دهیاران بازوهای توانمند بخشدار  در ارتقای خدمات‌رسانی به مردم هستند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شوراها و دهیاران بازوهای توانمند بخشدار در ارتقای خدمات‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در مراسم معارفه بخشداری مرکزی این شهرستان که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، گفت: حضور میدانی بخشدار سابق و پیگیری همیشگی در روستاها و بین مردم برای حل و فصل مشکلات و مسائل بر زمین‌مانده، حساسیت در زمینه مسائل مالی و اداری و کار بدون حاشیه یکی از نکاتی بود که بخشدار جدید باید به همین نحو و حتی بهتر ادامه بدهد.

 

وی افزود: بخشدار جدید از خود مجموعه وزارت کشور و فرمانداری است که بومی و مورد افتخار در زمینه سلامت کاری، اخلاقی و خانوادگی و از همه مهم‌تر، جوان انقلابی، بصیر و ولایتمدار است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حل مشکلات آحاد مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی اظهار داشت: دولت سیزدهم می‌طلبد که مدیرانش علاوه بر جوانی و پرانرژی بودن، مردمی باشند و مشکلات مردم را با دقت و سرعت زیاد رسیدگی و مشکل‌گشایی کنند که این خصوصیت در بخشدار جدید مشهود است.

 

امام جمعه قرچک ادامه داد: اگر خدمت‌رسانی به مردم، اصل باشد، با توجه به قابلیت‌های بخشدار جدید، قطعا مردم، امام‌جمعه و همگان از خدمات خالصانه‌ وی حمایت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به خدمات و وظایف بخشداران بیان داشت: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بازوهای توانمند بخشدار هستند که در ارتقای خدمات‌رسانی عمرانی، فرهنگی و... به مردم شریف قرچک، بسیار موثر و کمک‌حال خواهند بود.

کد خبر 1172081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha