بخشدار جدید قرچک خستگی‌ناپذیر و مشورت‌پذیر باشد/ لزوم توجه به مسائل زیرساختی مناطق محروم شهرستان

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به توجه به مسائل زیرساختی مناطق محروم شهرستان قرچک گفت: بخشدار جدید قرچک خستگی‌ناپذیر و مشورت‌پذیر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان که با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان قرچک برگزار شد، گفت: بستر شکوفایی تولید در روستاها مهیاست به ویژه در قرچک که مناطق روستایی  آن دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف هستند و در این راستا باید برای تقویت اقتصاد روستا گام برداشت.

 

وی افزود:‌ افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمران روستایی مطالبه بحق مردم و انتظار مسئولان بالادستی است، وضعیت راه‌های روستایی و تقویت و توسعه زیرساخت‌های اساسی کمترین کاری است که می‌توان برای قشر شریف روستا انجام داد.

 

فاتحی نژاد توزیع عادلانه ثروت و عدالت را در کشور خواستار شد و اظهار داشت: درهم‌آمیختگی روستاهای بخش مرکزی قرچک، جمعیت زیاد و نزدیکی به شهر می‌طلبد که نگاهی متوازن به حوزه روستاها داشته باشیم و در راستای پیشرفت عدالت محور روستا‌ها و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان تلاش کنیم.

 

فرماندار قرچک ارائه خدمت به روستاها را در دولت از اولویت ها دانست و تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و روستایی را محور اصلی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود قرار داده و ما نیز به تأسی از سیاست‌های دولت، بازدید از روستاها، آشنایی دقیق با مشکلات و نشست با اهالی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به جد دنبال رفع مشکلات مطرح شده هستیم.

 

وی ادامه داد: طبق آیات و روایات، مسئولیت‌ها امانت الهی بوده و مردم ولی نعمت ما هستند، حقوق ما از بیت‌المال پرداخت می‌شود و لذا باید به بهترین نحو از بودجه، اعتبارات و زمان به نفع مردم بهره برده تا به دین اسلام، انقلاب و مردم خیانت نکرده باشیم.

 

فاتحی نژاد با تقدیر از خدمات بخشدار سابق قرچک گفت: ویژگی‌های بخشدار جدید از جمله جوان بودن، انقلابی، دارای تجربه وزارت کشوری، بومی، متواضع، مشورت‌پذیر، آشنایی به امور شهرستان باعث شد به سمت این انتخاب برویم، بخشدار سابق در برهه سختی مسئولیت داشتند و اقدامات و پیگیری‌های خوبی برای قرچک داشتند که جای تقدیر دارد.

 

وی در پایان عنوان داشت: امیدوارم همه ما در هر جایگاهی که مسئولیت پذیرفته‌ایم آثار نیک برجای بگذاریم و بخشدار جدید قرچک نیز در دوران تصدی خدمات شایسته‌ای به روستاییان ارائه دهد.

کد خبر 1172084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha