ورود ۱۹۲ هزار خودرو به گیلان/ مصدومیت ۱۴ نفر در محورهای مواصلاتی استان

صفاری با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۱۹۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است گفت: در ۴۸‌ ساعت گذشته در گیلان یک نفر از هموطنانمان به خاطر حوادث رانندگی جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» شامگاه امشب (سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: به واسطه تعطیلات عید سعید فطر از عصر یکشنبه شاهد بار ترافیکی سنگینی به استان گیلان بودیم. 

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۱۹۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است عنوان کرد: این میزان ورود وسائط نقلیه به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵۴ درصد رشد داشته است.

 

صفاری با تاکید بر اینکه فقط در روز گذشته تعداد خودروهای ورودی به گیلان به حدود ۱۰۹ هزار دستگاه رسید تصریح کرد: ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تنها از محور جنوب استان یعنی محور قزوین به رشت وارد گیلان شده‌اند.

 

وی وضعیت ترافیک حال حاضر محورهای ورودی استان گیلان را نیز تشریح کرد و ادامه داد: هم اینک ترافیک در جاده‌های ورودی به گیلان آرام و روان است و دیگر محورهای استان هم متاثر از این حجم از ورود مسافر متراکم و شلوغ می‌باشد.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از بار سنگین ترافیک در جاده رشت به سمت لنگرود خبر داد و افزود: در جاده رشت به انزلی به ویژه در محدوده منطقه آزاد ترافیک سنگینی گزارش شده است.

 

صفاری با بیان اینکه پلیس راهور در قالب ۷۵ تیم کشتی نسبت به پوشش محورهای مواصلاتی استان گیلان اقدام کرده‌ است گفت: در ۴۸‌ ساعت گذشته در گیلان یک نفر از هموطنانمان به خاطر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده و ۱۴ نفر هم مصدوم شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: هرچند آمار فوت شدگان و مصدومان حوادث ترافیکی کاهشی است اما برای آنکه هموطنانمان در این مدت سفر ایمنی را در محورهای ارتباطی گیلان تجربه کنند توصیه می‌کنیم از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند زیرا ۶۳ درصد از علت حوادث رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته عدم دقت کافی به جلو بوده است.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن معابر و محورهای استان گیلان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت‌های غیرمجاز به تردد ایمن رانندگان کمک می‌کند.

کد خبر 1172170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha