دادگستری تیران از فعالیت کانون امام حسن مجتبی در آزادی زندانین تجلیل کرد

دادگستری تیران از فعالیت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی این شهرستان در راستای همکاری در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تجلیل و تندیس جشن های گلریزان را به این مرکز اهدا کرد.

«سجاد پناهی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و برگزاری جشن‌گلریزان گفت: جشن‌گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همراه با تجلیل از خیرین شهرستان برگزار و فعالان صنعتی این شهرستان بیش از ۶ میلیارد ریال به این‌امر اختصاص دادند.

به گفته رئیس دادگستری تیران و کرون، با مشارکت مردم، فعالان صنعتی و مردم نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و زمینه آزادی بیش از ۱۰ نفر فراهم شد.

 

وی ادامه داد: در این‌میان گذشت شاکیان و همکاری خیرین نقش داشته که با آزادی آنان به خانواده‌های این قشر و نیازهای آن کمک شد.

پناهی به استغال زندانیان در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: فرصت خوبی فراهم شده تا با حرفه آموزشی و ایجاد شغل به خانواده های مددجویان کمک شود.

 

وی به همکاری مسئولان شهرستان و تشکل های مردم نهاد در آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: کانون امام حسن مجتبی تیران در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این‌امر مشارکت داشت.

رئیس حوزه قضایی تیران خاطرنشان کرد: از فعالیت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی این شهرستان در راستای همکاری در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تجلیل و تندیس جشن های گلریزان را به این مرکز اهدا شد

کد خبر 1172172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha