واحدهای تولیدی به جهت وضعیت اقتصادی ناچار به افزایش قیمت ها هستند

عباسی، با اشاره به تهدید افزایش نرخ بهای تمام شده برخی محصولات در جامعه، گفت: در این شرایط  واحدهای تولیدی بنا بر اقتضای شرایط و وضعیت اقتصادی ناچار به افزایش قیمت برخی محصولات می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، در یدار با هیأت رئیسه خانه کارگر استان زنجان، به مناسبت هفته کارگر، با اشاره به نگاه تعامل گونه این مجموعه با تشکل های کارگری، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های این دو مجموعه در راستای ارتقای آموزش و مهارت کارگران حائز اهمیت است.

 

 

محمدحسین عباسی، بابیان اهمیت به توجه به دغدغه های کارگران برای رفع مشکلات معیشتی، ادامه داد: مسئولین استان دارای نگاه متفاوت در بحث توسعه صنعت و جامعه کارگری دارند.

 

 

وی با اشاره به عقب ماندگیهای توسعه نیافتگی صنعتی استان زنجان، تصریح کرد: نگرش مسئولین استان در زنجان در حال حاضر نگاه توام به علم به تکنولوژی است.

 

 

عباسی، با اشاره به اهمیت تعامل مجموعه های صنعتی و واحد های تولیدی و تشکل های صنفی جامعه کارگری، یادآورشد: ایجاد تحول توسعه ای در استان ضروری است.

 

 

مدیر عامل شیر پگاه زنجان، با اشاره به تحول اساسی با نگرش توسعه ای در زنجان در بین استانهای شمالغرب کشور، تصریح کرد: اشتغالزایی و تعیین تکلیف برخی امور در راستای توسعه ای استان ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 

 

وی،  با اشاره به تهدید افزایش نرخ بهای تمام شده برخی محصولات در جامعه، خاطر نشان شد: در این شرایط  واحد های تولیدی بنا بر اقتضای شرایط و وضعیت اقتصادی ناچار به افزایش قیمت برخی محصولات می شوند.

 

 

به گفته عباسی، شرکت شیر پگاه زنجان کارگران را بعنوان نیروهای سرمایه ای ملی نگاه می کند، تامین منافع مالی نیروی انسانی باعث افزایش بازدهی واحد های تولیدی و در نهایت همه این موارد برابر است با توسعه و پیشرفت آبادانی در کشور است.

 

 

این مسئول در استان، با اشاره  به اشتغال مستقیم بالغ بر 220 نفری نیروی انسانی در شیر پگاه زنجان، اضافه کرد: با توسعه شیر پگاه زنجان در آینده نزدیک شاهد بکار گیری یک هزار نفری در استان خواهیم بود.

 

 

اصغر نجاری،  دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، نیز در ادامه این دیدار صمیمی، با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت و آرامش در واحد های تولیدی برای نیروی انسانی، اظهار داشت: می توان با بهره گیری و استفاده از قابلیت،  اجرا و عملیاتی کردن برنامه ها و طرحهای مناسب با زیر ساخت های توسعه ای موجب تعامل بیش از پیش مجموعه ها و تشکل های کارگری با واحد های تولیدی شد.

 

 

نجاری، با بیان اهمیت ارتقای سطح علمی و کیفیت زندگی کارگران، ادامه داد: مسئولین استان زنجان دارای نگرش توسعه محور هستند که می توان از این ظرفیت به نحو مطلوب با هدف توسعه ای دراستان استفاده کرد.

 

 

وی، با اشاره به تعامل بین مسئولین دستگاههای اجرای و تشکل های کارگری استان،  تصریح کرد: کارگران از طریق تشکل های کارگری و خانه کارگر می توانند بدون فیلتر دغدغه های خود را بیان کنند.

 

 

وی، اشتغالزایی در استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر جوامع کارگری نیازمند احساس امنیت شغلی در جامعه هستند.

 

 

نجاری، با اشاره به اینکه کمبود های تغذیه ای در جوامع کارگری و اقشار محروم جامعه باعث کاهش بهره وری خواهد شد، یادآورشد: امید است با اجرای طرح افزایش دستمزدها این نواقص نیز رفع شود.

 

 

وی، با بیان اینکه تعامل کارگران با کارفرمایان در تامین دو سویه منافع حائز اهمیت است، افزود: افزایش حقوق و دستمزد توام با افزایش تورم باعث مساوات در زندگی کارگران می شود.

 

 

نجاری، با اشاره به نگاه انسانی به جامعه کارگری و نیروی انسانی در جامعه، خاطر نشان شد: عدم نظارت ، مدیریت و برنامه ریزی نادرست در امور و دغدغه های کارگری باعث اعتراضات کارگری در جامعه می شود.

 


دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان، در پایان،  با بیان اهمیت تعامل واحد های کارگری و کارفرمایی و تشکلات کارگری، اضافه کرد: تشکل خانه کارگر زنجان به دنبال ارتقای سطح علمی، آموزشی جامعه کارگری و حمایت از حق و حقوق قانونی کارگران است.

کد خبر 1172175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha