دولت برای حمایت از کشاورزان مازندرانی تدبیری بیاندیشد

حسینی پور با بیان اینکه کشاورزان استان مازندران با سرمایه خودشان در تامین سبد غذایی کشور فعال هستند، گفت:دولت برای حمایت از کشاورزان مازندرانی تدبیری بیاندیشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۴اردیبشهت) در همایش چشم انداز توسعه استان مازندران با رویکرد رشد ۸ درصدی اقتصادی که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در بندر نوشهر برگزار شد، تلاش داریم سواحل را با مدیریت بخش خصوصی ادراه کنیم و به توسعه اقتصادی استان کمک کند، اظهار کرد: تلاش داریم رایزنی شود با همکاری بخش خصوصی مردم بهتر بتوانند از سواحل بهره برداری داشته باشند.

 

استاندار مازندران به همت مردم مازندران برای توسعه استان اشاره و بیان کرد: در بخش کشاورزی حمایت نمی شود و مردم با سرمایه خودشان در تامین سبد غذایی کشور فعال هستند.

 

 

وی با بیان اینکه در کشور های دیگر کشاورزان مورد حمایت دولت برای تامین سبذ غذایی هستند، افزود: نبود کنسرسیون در سورتینگ منطقه غرب استان یک چالش برای صادرات کیوی محسوب می شود.

 

 

حسینی پور با بیان اینکه چالش های صادرات کیوی در استان باید با حمایت دولت مرتفع شود، گفت: تلاش شده بحث تسهیلات کشاورزی برای التیام مشکلات کشاورزی در غرب استان محقق شود.

کد خبر 1172207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha