بازی دراز نماد مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر دشمنان نظام و انقلاب است

حجت الاسلام فاطمی نسب،گفت: بازی دراز نقطه استراتژیکی در سرپل ذهاب و گیلانغرب بود و مورد هدف دشمن قرار گرفت و این در حالی است که بازی دراز نماد مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر دشمنان نظام و انقلاب است .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات  غرور آفرین بازی دراز ،گفت:بازی دراز از مناطق و ارتفاعات مهم میان شهرستان های سرپل ذهاب ، قصرشیرین و گیلانغرب است که ارتش متجاوز عراق در ابتدای جنگ تحمیلی با تصرف این ارتفاعات تسلط کاملی بر این سه شهر غرب کرمانشاه داشت و از این منطقه ویژه برای دیده بانی و رصد فعالیت های رزمندگان اسلام استفاده می کرد.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود : امسال با شروع حرکت راهیان نور کشوری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز بعد از دوسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نمی شد با حضور رهروان شهدا در سرپل ذهاب برگزار خواهد شد .

 

 

وی با اشاره اینکه امسال ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور جهت شرکت در مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز شرکت  می کنند ،اظهار کرد: مردم سرپل‌ذهاب در طول سالیان گذشته به شایستگی از زوار بازی دراز میزبانی کرده و امسال نیز به خوبی از میهمانان پذیرایی خواهند کرد .

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان هستیم و حرم احمد ابن اسحاق (ره) در دوران دفاع مقدس ملجاء رزمندگان بود و از اینجا متوسل شده و به جبهه های حق علیه باطل می شتافتند و به فوز عظیم شهادت نائل  شدند.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب گفت : بازی دراز به عنوان یادمان بسیار ارزشمند و کشوری هر ساله میزبان زائران زیادی از کشور در سالگرد عملیات بازی دراز از استان‌های کشور است.

 

کد خبر 1172214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha