خدمات گروه جهادی پزشکی همیاران کوی شیرین در حاشیه شهر کرمان تشریح شد+تصاویر

سرگروه تیم جهادی پزشکی موسسه همیاران کوی شیرین از تهران؛ خدمات سه روزه این گروه در الله آباد کرمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر محمدجواد علیا، چهارشنبه(۱۴ اردیبهشت) در خصوص اردوی پزشکی گروه جهادی همیاران کوی شیرین در حاشیه شهر کرمان گفت: این گروه توسط خانم دکتر فتحی فر و دکتر فروزان و چند نفر دیگر از پزشکان تهرانی تشکیل شده است.

 

 

 

وی افزود: روند کار این است ۴۵ تا ۵۰ متخصص و فوق تخصص که همگی اساتید دانشگاهی هستند در فعالیت های جهادی به شهرها و استان های مختلف می روند و کرمان، ششمین اردوی جهادی این گروه است که اتفاقاً برای اولین بار در کرمان انجام می شود.

 

 

 

دکتر علیا با اشاره به اینکه هم به جهت تکریم بیماران و هم نظم در کارها، نوبت دهی پزشکان به صورت الکترونیکی انجام می شود؛ افزود: این گروه در تخصص های مختلف خدمات دهی می کند.

 

 

 

وی یکی از ویژگی های متمایز این گروه جهادی پزشکی را ارائه همزمان خدمات فرهنگی اعم از مشاوره حقوقی و کسب و کار، احکام و خانواده و...برای مراجعین دانست و اظهار کرد: خواننده و مجری صدا و سیما و گروه تواشیح بین المللی، گروه پزشکی را همراهی می کند و شب ها با همکاری سپاه و بسیج و شهرداری برنامه برای مردم برگزار می کنیم که استقبال خیلی خوبی هم می شود و در کرمان شب گذشته ۵ هزار نفر در این برنامه شرکت کردند.

 

 

 

دکتر علیا با بیان اینکه داروخانه بسیار عظیمی به همراه داریم که داروها را همین جا به بیماران می دهیم؛ گفت: این داروخانه جامع و کامل است و داروی مردم نیازمند و حتی کسانی را که کمیته امداد معرفی مي کند و نیز داروی کودکان کار را در اختیار آنان قرار می دهیم.

 

 

 

 

 

وی ارائه خدمات رادیولوژی، اکو قلب و سونوگرافی و... را از دیگر خدمات قابل ذکر این گروه عنوان و بیان کرد: در واقع یک بیمارستان خصوصی با اساتید دانشگاهی که هر یک بالای ۱۰ سال سابقه دارد و ۱۰ نفر دندان پزشک و دستیار به مناطق محروم می آوریم و دانشگاه های علوم پزشکی هم همکاری می کنند و در کرمان فقط در یک روز ۵ هزار نفر مراجعه کننده داشتیم.

 

 

 

دکتر علیا از پشتیبانی خیرین در این اردوهای جهادی خبر داد و افزود: عینک برای کسانی که توانایی تامین آن را ندارند تقبل کردیم.

 

 

 

 

 

وی اظهار کرد: ویزیت پزشکان این گروه که همه از پزشکان درجه یک تهران هستند و متقاضیان باید چهار ماه در نوبت ویزیت باشند اما در این اردوها جهادی و رایگان و خالصانه است.

 

 

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ این گروه جهادی به میزبانی و هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام کرمان به مدت سه روز در الله آباد کرمان خدمات دهی می کند.

کد خبر 1172219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha