تولید کننده به دنبال رفع موانع از تولید است

دنیامالی با بیان اینکه تولید کننده کمک نمی خواهد بلکه بدنبال رفع موانع از تولید است، گفت: با نظام همدلی، تدبیر، علاقه، اعتقاد و باور می توان کارهای بزرگی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «احمد دنیا مالی» در این آیین تجلیل از کارگران یک شرکت تولیدی با اشاره به تصویب طرح کاهش موانع تولید در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون کار، گردش سرمایه و رفع موانع تولید طرحی در مجلس تصویب شده که به کاهش موانع بخش های تولیدی کمک می کند.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید کننده کمک نمی خواهد بلکه به‌دنبال رفع موانع از تولید است، اظهار کرد:با نظام همدلی، تدبیر، علاقه، اعتقاد و باور می توان کارهای بزرگی را رقم زد.

 

وی در ادامه به صید سالانه پنج هزار تن کیلکا در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: می توان با فرآوری و طعم دهی مناسب ارزش افزوده بیشتری از این منابع طبیعی خالص دریافت کرد.

 

دنیامالی بابیان اینکه ۹۵ درصد از کیلکا ماهیان صید شده در این شهرستان راهی کارخانجات پودر ماهی می شود که فاقد صرفه اقتصادی است،  تصریح کرد: در حال حاضر این ماهی با قیمت بسیار پایین در اختیار کارخانه های پودر کاهی قرار می گیرد و تنها پنج درصد به مصرف خوراکی می رسد.

 

وی خاطر نشان کرد : برای تغییر این رفتار واستفاده بهینه از این پروتئین ارزشمند باید بر روی ذائقه مردم کار کرد و محصولات منطبق با سلیقه مردم عرضه کرد. باید در این تغییر رفتار صرفه اقتصادی و سلامتی مردم را در نظر گرفت چون تغییر ذائقه مردم به راحتی امکان پذیر نیست.  

کد خبر 1172242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha