سهیم بودن در بروز فساد اداری خیانت به خون شهداست

وحیدی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده های معظم شهدا هستیم، گفت: هر مسئولی اگر خلاف مسیر مردم حرکت کند و در بروز فساد اداری سهیم باشد، نسبت به مردم و خون شهدا خیانت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد وحیدی» امروز(۱۴اردیبشهت) در مراسم چهل و یکمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر شیرودی» در سر مزار این شهید در شیرود تنکابن با بیان اینکه جریان جبهه حق علیه باطل یک جریان دائمی است، اظهار کرد: شهید شیرودی فقط یک فرد نبود، شهدای ما یک نقطه نیستند قطره آب وقتی به دریا برسد، دریا می‌شود.

 

وزیر کشور افزود: شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلایی هستند که خود جریان‌ساز شدند، پس شهدای ما یک نقطه نیستند، کسانی که به این جریان پیوستند دریا می‌شوند چرا که شهدای ما دل به دریا زده و دریایی شدند.

وحیدی خاطرنشان کرد: شهید ما شهیدی است در جریان تاریخی حق، و این آن چیزی است که انسان‌ها از پس آن تجدید حیات می‌کنند، کسانی که اولیای آن‌ها خداست دائما در حال تغییر یک جریان هستند که آن جریان نورانیت است.

 

وی با اشاره به اینکه اعمال شهدا همچون شهید علی اکبر شیرودی به فرموده قرآن هرگز گم نمی‌شود، گفت: آیا این نورانیت شهید هرگز از بین می‌رود؟ اگر از بین میرفت بعد از ۴۱ سال این همه عزیز جمع می‌شدند؟ این آیه قرآنی باور عمیق می‌خواهد.

 

وزیر کشور در پایان عنوان کرد: جریان شهادت بزرگترین قوام‌دهنده جریان حق در طول تاریخ است.

وزیر کشور با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده های معظم شهدا هستیم، گفت: هر مسئولی اگر خلاف مسیر مردم حرکت کند و در بروز فساد اداری سهیم باشد، نسبت به مردم و خون شهیدان خیانت کرده است.

 

به گزارش شبستان، خلبان شهید علی اکبر شیرودی متولد دي ماه ۳۴ با ثبت بالاترین ساعت پرواز جنگي در جهان و با بیش از ۴۰‌بار سانحه و بیش از ۳۰۰ مورد اصابت گلوله به هلی‌کوپترش، ۸ ارديبهشت سال ۶۰ به درجه رفيع شهادت نائل آمد و در امامزاده سيدحسين(ع)آرام گرفت.

شهناز شاطرآبادی، بازنشسته درمانگاه هوانیروز ارتش سال 56 - 57 با  شهيد علي اكبر قربان شیرودی ازدواج کرده  و ابوذر و عادله دو يادگار اين ازدواج هستند. ابوذر فرزند پسر اين شهيد والامقام اكنون لباس پرافتخار خلباني را برتن دارد.

کد خبر 1172256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha