همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/ولایت پذیری ویژگی برجسته شهید شیرودی بود

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی با اشاره به اینکه همه ما سربازان ولایت هستیم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم بر لزوم تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» امروز(۱۴ اردیبهشت ماه) دریادواره سرلشکر خلبان شهید شیرودی و ۴۱ شهید والامقام شیرود تنکابن با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و نظام جهانی به برکت خون شهیدان اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام جهانی بی‌نظیر و بی پ‌بدیل است.

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به باخاک یکسان شدن عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز دکترین نظام جمهوری اسلامی اقتدارآفرین است و دشمن همواره از نام شهید شیرودی هراس و واهمه داشت و لرزه براندامشان می‌افتاد.

 

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی در سیستم دکترین جهانی نباشد آن دکترین برهم می‌خورد و محور مقاومت برپایه نظام اسلامی شکل گرفته و شهدای ما ذوب در ولایت هستند.

 

 قربانی برپایی یادواره شهدا را از مؤلفه‌های مهم جهاد تبیین است، افزود: هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی در هشت سال دوران دفاع مقدس انجام داد که یک معجزه محسوب می‌شود.

 

وی ولایت پذیری را ویژگی برجسته شهید شیرودی بیان کرد و گفت: شهید شیرودی و شهید کشوری در سه روز اول جنگ معجزه کردند و روزانه ۱۰۰ تانک از دشمن را منهدم می‌کردند و صدام متوجه شد که دستش به تهران نمی‌رسد.

 

فرمانده هوانیروز با اظهار اینکه همه ما سربازان ولایت هستیم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم بر لزوم تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

 

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه شهید شیرودی افتخار ایران اسلامی به شمار می‌رود، افزود: شهدای ما جان خود را برای امنیت و آرامش کشور فدا کردند و ما مسئولان وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیریم.

 

«سید محمود حسینی پور»ادامه داد: هر مسئولی اگر خلاف مسیر مردم حرکت کند و در بروز فساد اداری سهیم باشد، نسبت به مردم و خون شهیدان خیانت کردیم.

 

حسینی پور ادامه داد: امیدواریم همه بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم و پرچمی که شهیدان برافراشته است به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

 

در این مراسم از کتاب و تندیس شهید شیرودی با حضور وزیر کشور و مسئولان رونمایی شد.

کد خبر 1172262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha