۲۵ نقطه آبگرفتگی ناشی از بارندگی رفع شد

معاون خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: بر اثر بارندگی های شدید، ۲۵ نقطه آبگرفتگی داشتیم که رفع شد.

«یونس حاجی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: بر اثر بارندگی های شدید 25 نقطه آبگرفتگی ناشی از بارندگی رفع شد و همچنین 10 باب منزل مسکونی در شهر دچار آبگرفتگی شده بود که با کمک نیروها تخلیه شد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری شیروان خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارندگی ها و ورود آب به منزل شاهد افتادن دیوار، بهم خوردن کف سازی، نشست و غیره بودیم که علاوه بر آن 25 نقطه شهری دچار آبگرفتگی شده بود که هشت نقطه حجم آب به شدت بالا بود و با کمک نیروهای شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب عملیات مورد نظر صورت گرفت.

 

حاجی زاده عنوان کرد: قبل از زمان بحران تمام نیروها آماده باش و نقاط مختلف شناسایی شده بود ولی در پی بارش های سیل آسا در مدت زمان بسیار کوتاه کانال های شهر جوابگوی هدایت آب نبود که نسبت به خالی کردن و لایروبی آن اقدامات لازم صورت گرفت.

 

وی ضمن تشکر از همه دستگاه های خدمات رسان در مواقع بحران و جلوگیری از هرگونه خسارت بیشتر  اضافه کرد: 300 نفر نیروی خدماتی، شهری و عمرانی شهردای شیروان با 25 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کامیون، لودر، تراکتور و غیره جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان و خالی کردن نقاط آب گرفته شده آماده باش و مشغول بودند.

 

به گزارش خبرنگار ما در پی بارش های شدید باران، شاهد سیل در بسیاری از نقاط روستایی و خسارت به اراضی کشاورزی بودیم که هنوز برآورد خسارت انجام نشده و در حال پیگیری است.

 

 

کد خبر 1172305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha