سیل به برخی از اراضی کشاورزی خسارت وارد کرد

معاون عمرانی فرماندار شیروان گفت: بر اثر بارش های سیل آسای روز گذشته، برخی از اراضی کشاورزی شهرستان دچار خسارت شد.

«سید هادی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: طبق بازدیدهای صورت گرفته، سیلاب به بخشی از اراضی کشاورزی، تاسیسات راهداری، منازل روستایی و آب شُرب خسارت وارد کرده که هنوز آمار دقیقی ارائه نشده و همکاران مشغول برآورد خسارت هستند.

 

معاون عمرانی فرماندار شیروان با اشاره به آماده باش تمام دستگاه های بحران از چند روز گذشته و اقدامات صورت گرفته توسط آنان اضافه کرد: تاکنون گزارشی از مسدود شدن راه های روستایی در اثر بارندگی اعلام نشده و فقط رسوب کمی وارد جاده شده که با کمک عامل راهداری نسبت به پاکسازی آن انجام شده و اینک تمام مسیرها باز و تردد برقرار است.

 

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر بارش های سیل آسا، سه خودرو در روستای زو از توابع بخش مرکزی شهرستان دچار خسارت 100 درصدی شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی در این خصوص و توصیه های لازم و از قبل صورت گرفته، رانندگان به موضوع توجه نکردند که با مشاهده سیلاب سرنشینان از خودرو پیاده شده و خسارت جانی در پی نداشته است.

 

وی عنوان کرد: از چند روز گذشته تمام عوامل و نیروهای ستاد بحران در حالت آماده باش بودند و در سطح شهر شاهد آبگرفتگی معابر و برخی از منازل بودیم که با اقدام به موقع نسبت به خالی کردن آب جمع آوری شده اقدامات لازم صورت گرفت.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1172309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha