تواضع و فروتنی باعث ماندگاری آثار محمدرضا لطفی شد/ اهدای ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل باغمزار لطفی

منتظری از اهدای ۱۰ میلیارد ریال برای راه اندازی و تکمیل باغمزار محمدرضا لطفی خبر داد و گفت: راه اندازی این باغمزار پاتوق بزرگ فرهنگی و هنری در سطح کشور را ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» در هشتمین یادمان کوچ «محمدرضا لطفی»، استاد شهیر موسیقی ایران و شهرستان گرگان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی گفت: استاد لطفی همیشه در حال رویش بود و آثار موسیقایی مانده از او آهنگ فطرت ایشان است.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوچ هشت ساله قلندر موسیقی ایران، افزود: نام و یاد استاد محمدرضا لطفی همواره زنده است و برگزاری چنین یادمان هایی مجلسی برای تذکر است تا با تفکر و تامل و دیدن این جمعیت مشتاق به آن می رسیم که از لطفی نامی نکو باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه برای درک بیشتر این هنرمند باید به جد ژرف اندیش باشیم، ادامه داد: محمدرضا لطفی با تواضع و فروتنی  خود، همواره جریان سازی کرد که آثارش همچنان باقی مانده است.

 

منتظری از اهدای 10 میلیارد ریال برای راه اندازی و تکمیل باغمزار محمدرضا لطفی خبر داد و گفت: راه اندازی این باغمزار پاتوق بزرگ فرهنگی و هنری در سطح کشور را ایجاد می کند.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: برای محقق شدن «نشان لطفی» به نوبه خودم از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود و تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

 

کد خبر 1172322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha