برگزاری اردوی سینما ویژه نوجوانان مسجدی کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: اردوی سینما ویژه گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری برنامه های سرگرمی و تفریحی به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: هنر هفتم نیز از جمله تفریحات بچه های مسجد در این کانون است که همواره در طول سال مورد توجه قرار دارد.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با حضور در سینمای جهرم به تماشای جدیدترین فیلم های سینمایی می پردازند که این برنامه همواره مورد استقبال آنها قرار می گیرد.

 

نیکجو با اشاره به برگزاری اردوی سینما همزمان با عید سعید «فطر» در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، گفت: این برنامه با حضور 20 نفر از نوجوانان مسجدی عضو این کانون برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این برنامه با حضور در سینما، به تماشای فیلم کمدی «انفرادی» پرداختند که یک عصرانه شاد را برای آنان رقم زد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در پایان اظهار کرد: برنامه های سرگرمی و تفریحی در کنار فعالیت های عقیدتی و معنوی به جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد کمک بسزایی می کند.

کد خبر 1172333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha