فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار به زیارت شهید معلم رفتند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار همزمان با گرامیداشت روز معلم به زیارت و غبارروبی مزار شهید معلم «ولی کیانی» رفتند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت روز معلم فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار به زیارت و غبارروبی مزار شهید معلم «ولی کیانی» رفتند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: پس از این تجدید میثاق با آرمان های شهدا فعالان کانون های مساجد با حضور برخی از مسئولان و روحانیون در مدارس شهر بیله سوار از خدمات و زحمات معلمان دلسوز قدردانی کردند.

 

 

این مقام مسئول افزود: در این مراسم معنوی از خدمات «میلاد آزاد» معلم فعال در عرصه مساجد و «جلال شفایی» معلم روانشناس به مناسبت روز روانشناس تکریم و تقدیر شد.

 

 

ملکی اعلام داشت: از مدیر مدرسه امام خمینی (ره) سرکار خانم سراجی که در فعالیت های فرهنگی از جمله برنامه پیوند مسجد و مدرسه مشارکت فعالی داشتند نیز تقدیر و تجلیل شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بیله سوار به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی نیز از دیگر برنامه بود که از مسئول این دفتر تکریم و تقدیر شد.

 

کد خبر 1172366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha