ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با هم افزایی دستگاهها صورت می گیرد

حجت الاسلام سبزیان گفت: هم افزایی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی می تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ایفا کند.

حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» در گفتگو خبرگزاری شبستان از مشهد، در خصوص سه مسابقه بزرگ کتابخوانی مادرانه، آماده باش و پیک آسمانی ضمن تقدیر از موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی گفت: به طورقطع هم افزایی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی می تواند نقش به سزایی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ایفا کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: مشارکت حداکثری و بالای مردم در برگزاری مسابقات بزرگ کتابخوانی اتفاق خوب همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی بوده است. این امر علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی به عنوان یکی از اهداف و دغدغه های اصلی این اداره کل، باعث تسریع حرکت در این مسیر نیز می شود.

حجت الاسلام سبزیان ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی، معاونت فرهنگی شهردای مشهد، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سایر دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در مسابقات کتابخوانی «مادرانه»، «پیک آسمانی» و«آماده باش» اظهار داشت: امیدوارم این قبیل همکاری ها و تعاملات فرهنگی باعث ارائه خدمات موثر و مفید دانشی واطلاعاتی به جامعه کتابخوان استان خراسان رضوی شود.

وی با بیان اینکه قرعه کشی از افراد شرکت کننده در نظرسنجی موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی نیز انجام شد؛ گفت: تعداد شرکت کنندگان در مسابقه بزرگ کتابخوانی مادرانه 3505 نفر  و تعداد شرکت کنندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی پیک آسمانی 1587 نفر و تعداد شزکت کنندگان در مسابقه بزرگ کتابخوانی ضرورت و شیوه یاری امام عصر (عج) 2505 نفر بوده است.

گفتنی است؛ اسامی برندگان از طریق لینک  http://m-ketab.ir/news/3097  قابل مشاهده است و همچنین در سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir دو مسابقه اندیشه در قران 2 و امید همدلی جهت شرکت همشهریان و هموطنان عزیز با جوائز ارزنده برگزار می گردد.

 

کد خبر 1172376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha