فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد از تجلیل فعالان قرآنی این کانون همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با عید سعید فطر به مناسبت فعالیت در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: هر ساله این سنت حسنه با هدف تشویق نوجوانان و جوانان به مشارکت در برنامه های قرآنی این مراسم معنوی برپا می شود.

 

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و تلاش کردیم با برپایی محافل و جزءخوانی قرآن کریم نوجوانان و جوانان را با این کتاب آسمانی مانوس کنیم.

 

محرمی بیان کرد: تلاش می کنیم تا برنامه های قرآنی و فرهنگی با مشارکت نوجوانان و جوانان برگزار شود تا آنها نیز سهم مهمی در این برنامه ها داشته و احساس وظیفه در قبال این فعالیت داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد و مسئول مجمع قرآنی علی بن ابیطالب (ع) نیز مشارکت خوبی در برگزاری های برنامه های متنوع قرآنی در این روستا داشتند که از خدمات آنها تقدیر و تشکر می کنم.

 

محرمی تاکید کرد: اقامه نماز عید سعید فطر در مسجد جامع روستای ایران آباد آخرین فعالیت قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان بود که با شکوه خاص برگزار شد.

 

کد خبر 1172397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha