انجام ۶۲ ماموریت و فعالیت با محوریت کتاب خوانی در کانون پرورش فکری فارس

کامرانی گفت: کانون پرورش فکری فارس ۶۲ ماموریت و فعالیت با محوریت کتاب خوانی دنبال می شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دارای ۵۸ مرکز ثابت، سیار روستایی و پستی و ۳۶ شعبه کانون «زبان ایران» در سراسر استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (پنج شنبه 15 اردیبهشت) در دیدار با فرماندار شیراز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تخصصی ‌ترین پایگاه ‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان است که بیش از نیم قرن تجربه فعالیت دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در این نهاد فرهنگی و هنری، 62 ماموریت و فعالیت با محوریت کتاب خوانی دنبال می شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دارای 58 مرکز ثابت، سیار روستایی و پستی و 36 شعبه کانون «زبان ایران» در سراسر استان است.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دارای گسترده ‌ترین شبکه کتابخانه‌ های کودک و نوجوان کشور و از برجسته‌ ترین تولیدکنندگان و ناشران کتاب کودک و نوجوان است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک شرکت دولتی وابسته به آموزش و پرورش فعالیت می کند.

کامرانی با اشاره به ایجاد فرصت زبان آموزی زبان های خارجی در این کانون گفت: کانون «زبان ایران» در آموزش زبان ‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی، روسی، عربی، اسپانیایی و ... فعالیت های مطلوبی دارد.

کد خبر 1172426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha