پلیس با قاچاقچیان ارزاق عمومی با جدیت برخورد می‌کند

سردار ملکی گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضا و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط با قاچاقچیان ارزاق عمومی با جدیت برخورد می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار «عزیزالله ملکی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت) در جریان بازدید از مرز زمینی ایران و جمهوری آذربایجان، اظهارکرد: برخورد با شبکه‌های قاچاق، احتکار و توزیع خارج از شبکه ارزاق عمومی مردم از اولویت‌های نیروی انتظامی گیلان در سال جاری است.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان اخلال در نظم اقتصادی، تضعيف توليد داخلی و کاهش فرصت‌های شغلی را از اثرات سوء قاچاق و احتکار کالا دانست و افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضا و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط با قاچاقچیان ارزاق عمومی با جدیت برخورد می‌‌کند.

 

وی به کشف حدود ۴۰ تن آرد و ۲۰ تن روغن قاچاق و خارج از شبکه توزیع قانونی توسط یگان‌های انتظامی در استان گیلان خبر داد و تصریح‌کرد: این کشفیات طی سال جاری بوده است.

 

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال است، اضافه‌کرد: پلیس در برخورد با احتکار، قاچاق و توزیع کالای خارج از شبکه توزیع عزم جدی دارد.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان‌اینکه پلیس با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی به ویژه قاچاق و احتکار ارزاق عمومی مبارزه بی‌امان می‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اينگونه افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 1172434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha