بوی خوش آبادانی و پیشرفت در بویین و میاندشت پیچید

استاندار اصفهان گفت: زمان سنج اجرای طرح‌های عمرانی برای شهرستان بویین و میاندشت آغاز بکار کرده و با قدرت ادامه دارد.

«سید رضا مرتضوی»در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان بویین و میاندشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ضمن تشکر از میزبانی مسئولان و مردم شریف و خونگرم شهرستان بویین و میاندشت گفت: این مردم، شایسته حمایت و تلاش برای رفع گرفتاری هستند بنابراین کسی برای پرداختن و عملیاتی کردن مصوبات سفر و پیگیری آنها نباید مضایقه کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این سفر یک روزه بازدید از حوزه های اقتصادی و صنعتی، پروژه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و دانشگاهی و پروژه های راکد و نیمه تمام شهرستان بویین میاندشت انجام شد اظهار داشت: تصمیم سازی و پیگیری و رسیدگی برای عملیاتی شدن مصوبات امری ضروری و کارآمد است.

 

مقام عالی دولت در استان با اشاره به دیدار با ۶۵ نفر از مردم مهمان نواز شهرستان بویین میاندشت در برنامه ملاقات مردمی و رسیدگی و تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات آنها خاطر نشان کرد: شورای اداری مشترک استان و شهرستان بویین میاندشت با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان و مدیران محلی برگزار شد و در تعامل دوطرفه و هم افزایی و همکاری بیش از ۳۰ مصوبه در حوزه‌های بهداشت درمان آموزش عمرانی کشاورزی و آب و تامین زیرساخت های لازم تصمیم گیری و نهایی سازی شد.

 

وی تصریح کرد: از امروز زمان سنج اجرای طرح‌های عمرانی در استانداری اصفهان برای شهرستان بویین و میاندشت آغاز بکار کرده و با قدرت ادامه دارد.

 

استاندار اصفهان تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن به سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان باید برنامه ریزی جامع با نگاه وحدت آفرین انجام شود تا از ظرفیت سفر ریاست جمهوری به استان به بهترین نحو بهره برداری و استفاده شود.

کد خبر 1172478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha