سومین کارگاه آموزشی با محوریت خانواده در کانون مسجد الزهرا(س) برپا شد

اویسی با اعلام خبر برپایی سومین کارگاه آموزشی با محوریت خانواده گفت: شناخت ابزار دشمن و روش های تاثیرگذاری آن، شناخت ویژگی ها و نیازهای سن نوجوانی و ارائه ی راهکارهای مناسب برای پوشش دادن صحیح نیازها از نان شب نیز واجب تر است.

« حسام الدین اویسی» با اعلام ادامه روند فعالیت های آموزشی و پرورشی کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) واقع در شهرک سپاه فردیس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سومین کارگاه آموزشی با محوریت خانواده در کانون مسجد الزهرا(س) برپا شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرستان فردیس افزود:  با توجه به اهمیت جایگاه خانواده و اهمیت زیادِ درس خواندن در رقم زدن سرنوشت نوجوانان و نیاز شدید جامعه اسلامی در آینده ای نزدیک به مدیران خوش فکر، کارآمد و با روحیه ی انقلابی نیازمند هستیم به همین منظور ضروری است که کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان با محوریت کانون مسجد برپا شود. 
 

 

وی ادامه داد: از طرفی دیگر در زمانه ای زندگی می کنیم که با پیشرفت بی رویه ی تکنولوژی و صفحات مجازی همه چیز دست به دست هم داده است تا نوجوانان را به سمت بی هدفی، پوچی و بیهوده گذراندن سوق دهد.

 

 

اویسی اظهار کرد: در چنین شرایط بحرانی ای اولین اتفاقی که باید افتد این است که خودمان را در یک جنگ اعتقادی بزرگ ببینیم. نتیجه ی این دیدگاه بیدار شدن از خواب غفلت و تصمیم گیری برای حرکت کردن است.

 

این مدیر کانون مسجد عنوان کرد: دومین نتیجه ی این نگاه؛ انگیزه پیدا کردن برای فهمیدن و آگاهی پیدا کردن از روش مبارزه است.

 

وی با ضرورت هوشیاری خانواده ها نسبت به روند تعلیم و تربیت دانش آموزان بیان کرد: مبارزه با هر مانعی که نمی گذارد فرزندان ما در آینده رنگ موفقیت را ببینند یکی از اهداف تعلیم و تربیت اسلامی است.

 

 

وی بیان کرد: به همین جهت شناخت ابزار دشمن و روش های تاثیرگذاری آن، شناخت ویژگی ها و نیازهای سن نوجوانی و ارائه ی راهکارهای مناسب برای پوشش دادن صحیح نیازها از نان شب نیز واجب تر است.
 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) خاطرنشان کرد: ما در قرارگاه فرهنگی فاطمیون کارگاه های آموزشی ویژه خانواده ها را هر هفته برگزار می نماییم تا زمینه ی این آگاهی و شناخت را فراهم نماییم؛ باشد که مورد قبول حضرت مهدی (عج) قرار بگیرد.

 

 

کد خبر 1172485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha