جهرم میزبان  ۴ استان کشور در مسابقات حفظ و مفاهیم  قرآن بود

قلیچ خانی گفت: دومین دوره مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور شرکت کنندگانی از چهار استان کشور در جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا قلیچ خانی»، امروز (جمعه ۱۶ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: دومین دوره مسابقات بین استانی حفظ و مفاهیم  قرآن کریم با حضور حدود ۶٠ حافظ در دو بخش آقایان و بانوان از استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر به مدت سه روز در جهرم برگزار شد.

 

مدیر مرکز حفظ تخصصی قرآن کریم «الهادی (ع)» جهرم افزود: شرکت کنندگان در سه رشته حفظ ٢٠ جزء انفرادی، حفظ ١٠ جزء انفرادی و حفظ گروهی با هم به رقابت پرداختند که در بخش انفرادی ۲۰ جزء «زینب حسین آبادی» از بوشهر اول و «فاطمه جنتی» از جهرم دوم شدند  و در بخش آقایان نیز «میلاد میلگی» از بوشهر و «نصرالله بازیاری» از شیراز مقام های اول و دوم را کسب کردند.

 

 وی ادامه داد: در بخش ۱۰ جزء بانوان «مریم کرمی» از بوشهر و  «مرضیه سادات حق خواه» از جهرم و در بخش آقایان نیز «محمد شادور» از بوشهر و «عبدالعلی نصیری» از جهرم به مقام های اول و دوم این مسابقات دست یافتند.

 

قلیچ خانی همچنین بیان کرد: در بخش گروهی آقایان این دوره از مسابقات جهرم موفق به کسب مقام اول و بوشهر مقام دوم را کسب کرد و همچنین در بخش گروهی خواهران نیز شیراز (شعبه فضیلت) رتبه اول و جهرم رتبه دوم را کسب کردند.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء کمی و کیفی سطح حافظان و گسترش اتحاد، همدلی بین موسسات قرآنی و شعب «دارالتحفیظ الهادی (ع)» عنوان کرد.

کد خبر 1172504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha