قرار نیست نان مصرفی مردم کم شود

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه برخی از نانوایی ها آرد یارانه ای دریافت می کنند و آن را در بازار آزاد می فروشند، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و قرار نیست نان مصرفی مردم کم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه آببر در خطبه های نماز جمعه با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری با کلام و قلم خود حامی واقعی قرآن و اسلام بود.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری با بیان اینکه معلم نباید در حوزه معیشت دغدغه ای داشته باشد تا بتواند کارهای تربیتی و آموزشی خود را انجام دهد، ابراز کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان حق معلمان است.

 

امام جمعه آببر با بیان اینکه آینده این مرز و بوم در دستان دانش آموزان و دانشجویانی است که اکنون در حال تحصیل هستند، تاکید کرد: معلمان و اساتید باید در تربیت دانش آموزان و دانشجویان نهایت تلاش را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مردم از این دولت انتظار بالایی دارند، تصریح کرد: دولت کارهای بسیار زیادی تا به امروز انجام داده است و باید کارهای زیادی دیگری از جمله مهار تورم را نیز انجام دهد.

 

منصوری با اشاره به دلایل گرانی مارونی و روغن، عنوان کرد: کارخانه داران زمانی که فهمیدن دولت یارانه آرد را قطع خواهد کرد تولیدات خود را دپو و یا صادر کردند.

 

امام جمعه آببر با اشاره به احتکار سودجویان و دلالان، ادامه داد: جنگ اوکراین و روسیه در این دست از مسائل بی‌تأثیر نیست.


وی با بیان اینکه برخی از نانوایی ها آرد یارانه ای دریافت می کنند و آن را در بازار آزاد می فروشند، تاکید کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و قرار نیست نان مصرفی مردم کم شود.

 

کد خبر 1172535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha