قدرت آمریکا رو به افول است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه آمارها نشان دهنده‌ افول قدرت آمریکا در جهان است، گفت: ما با تکیه به فرمایشات ولی‌فقیه تمامی موانع را کنار گذاشته و رو به پیشرفت حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود با بیان‌اینکه آمارها نشان دهنده‌ افول قدرت آمریکا در جهان است، اظهارکرد: آمریکایی‌ها بیش از بیست هزار میلیارد دلار در خزانه خود دچار کسری شده‌اند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: در جنگ اوکراین، آمریکایی‌ها نشان دادند که هیچ کشوری نمی‌تواند به آنها تکیه کند.

 

وی به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همین ظرفیت‌های موجود که داریم کشور خودمان را درست کنیم و مشکلات اقتصادی را از میان برداریم.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه قبول داریم کشورمان از نظر اقتصادی ضعف‌هایی دارد ولی کشورمان از جهات مختلف و زیادی در حال پیشرفت است، اضافه‌کرد: با این همه تحریم‌ها کشور ما بوده است که فلج نشده و همچنان رو به پیشرفت گام برمی‌دارد.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود با بیان‌اینکه ما با تکیه به فرمایشات ولی‌فقیه تمامی موانع را کنار گذاشته و رو به پیشرفت حرکت می‌کنیم، گفت: هیچ‌کس حق ندارد در هر پست و مقامی که باشد ناامیدی را در جامعه ایجاد کند و همیشه دشمنان به قطار در حال حرکت سنگ‌‎اندازی می‌کنند نه به قطاری که ایستاده است.

 

وی ادامه داد: ما از دولت می‌خواهیم نقشه دشمن را بشناسد و در زمین دشمن بازی نکند و دشمن می‌داند نمی‌تواند به نسل‌های قدیمی انقلاب نفوذ کند به خاطر همین به نسل جوان مارو آورده است .

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه عربستان هم اکنون مجبور است با ایران وارد مذاکره شود چون در رابطه با آمریکا شکست خورده است، تصریح‌کرد: اردوغان نشان داده است که نمی‌شود روی حرفش حساب باز کرد، یک روز در مقابل اسرائیل موضع‌گیری می‌کند و یک روز از از رژیم غاصب حمایت می‌کند.

 

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه به هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در قبرستان بقیع اشاره و این روز را تسلیت گفت.

 

حجت‌الاسلام فلاح یاد و خاطره نادر طالب‌زاده که همانند شهید آوینی و شهید سردار سلیمانی که فهم عمیق از انقلاب اسلامی داشته را گرامی داشت.

کد خبر 1172544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha