راه برون رفت از مشکلات اوج گیری نظام اسلامی است

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه باید با همکاری هم برای برون رفت از این وضعیت و مشکلات تلاش کنیم تصریح کرد : این مهم با همیاری آحاد مردم و با اوج گیری نظام اسلامی میسر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام سید «عبدالجواد شمس الدین » امروز (جمعه، 16 اردیبهشت) در خطبه های نماز عبادی و سیاسی در مصلی انزلی با اشاره به اینکه در بعد دیپلماسی منطقه ای و توجه به همسایگان اقدامات خوبی از سوی دولت انجام می شود، گفت: در صادرات نفت و پرداخت بدهی های پیشین به توفیقاتی دست یافتیم که این امر بدون دست درازی به بانک مرکزی و رعایت خطوط قرمز نظام در مساله برجام در حال انجام است.

 

امام جمعه انزلی ادامه داد: اصلاح برنامه، ریل گذاری در بودجه و کسب و کار و امور بانکی و در کنار آن امور جاری کشور و پرداخت بدهی ها و ویرانی ها همزمان در حال رفع و انجام است و دولت می خواهد فشاری بر مردم وارد نشود .

وی به شرایط منطقه ای و جنگ اوکراین اشاره و تاکید کرد: این جنگ همه را دچار مشکل کرده و قیمتها در دنیا چند برابر شده است. بسیاری از کشورها از این فرصت برای ذخیره سازی کالاهای اساسی استفاده کرده اند لذا باید برای قضاوت همه این مسائل دیده شود و توجه داشته باشید که دولت در چه وضعیتی در حال ساماندهی امور است.

 

وی متذکر شد: این جای تاسف دارد که خیلی از مسببان وضعیت موجود هنوز در مسند کار هستند و نگهداشتن آنها آسیب زاست.

 

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه باید با همکاری هم برای برون رفت از این وضعیت و مشکلات تلاش کنیم تصریح کرد : این مهم با همیاری آحاد مردم و با اوج گیری نظام اسلامی میسر است. باید با صبر و شکیبایی این دوران را پشت سر گذاشت تا کسی دچار یاس و ناامیدی نشود.

 

وی به مناسبت سالگرد تخریب قبور بقیع اشاره و خاطر نشان کرد: ما خواستار ترمیم و ساخت قبور بقیع هستیم و باید مجالسی درباره این فاجعه که توسط وهابیان انجام شد گرفته شود.

کد خبر 1172549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha