تکفیری‌ها، وحدت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند/ اختلاف افکنی کار دشمنان است

حجت الاسلام لیوانی گفت: تکفیری ها وحدت بین مسلمانان را نشانه گرفته اند و ادامه دهنده راه اسلاف خود یعنی همان وهابی هایی هستند که حتی به مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) نیز بی احترامی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قاسم لیوانی» امروز (جمعه ۱۶ اردیبهشت) در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر گرگان  با اشاره به اقدامات موهن وهابی‌ها در تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: این اقدام از سوی وهابی ها و تکفیری ها برنامه ریزی و اجرا شد که همان زمان هم خشم مسلمانان را به همراه داشت.

 

امام جمعه موقت گرگان گفت: در پی اعتراض های گسترده مسلمانان به این اقدام تکفیری ها و تحریم حضور در مراسم حج، پادشاه سعودی آن زمان دست به دامن کشورهای مسلمان شد و از اساس آن ماجرا را تکذیب کرد اما طولی نکشید که پادشاه سعودی در سال ۱۳۰۵ هجری شمسی دستور تخریب قبور ائمه بقیع را صادر کرد.

 

وی افزود: وهابی ساخت قبور بر سر مرقد ائمه و اهل بیت (ع) را حرام می‌دانند در صورتی که خداوند منعی برای این کار نمی‌داند حتی در این زمینه می‌توان به داستان اصحاب کهف در قرآن نیز اشاره کرد.

 

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه تکفیری‌ها امروز به بهانه‌های مختلف به پیروی از رفتار وهابیون تندرو دست به کشتار مسلمانان می‌زنند، خاطرنشان کرد: اگر وهابیون و تکفیری‌های دیروز نبودند امروز جانشینان آنها هم وجود نداشتند که به خود اجازه دهند در کنار حرم ولی نعمت ما ایرانیان امام رضا (ع) بمبی را منفجر و ضمن اهانت به ساحت و بارگاه آن امام همام عده‌ای از مسلمانان بیگناه را به شهادت برسانند.

 

 

 

کد خبر 1172554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha