راه اندازی خودروی مهربانی در طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس با اشاره به فعالیت طرح «خودروی مهربانی» طی ماه مبارک رمضان گفت: در راستای اجرای این طرح اقلام مازاد در منازل جهت تحویل به اقشار نیازمند جمع آوری و تعمیر می شد.

«سیدمحمد غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی بسیاری را طی ماه مبارک رمضان اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس به برنامه های فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: نصب بنر حلول ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم مناجات خوانی سحر و لحظه افطار، نصب بنرهای شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع) و راهپیمایی روز قدس و اجرای فعالیت های فرهنگی و روضه خوانی و قرآن خوانی واحد خواهران محله هر روز قبل از ظهر از مهم ترین برنامه ها بوده است.

 

وی با اشاره به فعالیت طرح «خودروی مهربانی» طی ماه مبارک رمضان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح اقلام مازاد در منازل جهت تحویل به اقشار نیازمند جمع آوری و تعمیر می شد.

 

غلامی بیان کرد: برگزاری همه ساله مراسم قنبرخوانی ویژه 21 ماه مبارک رمضان در محله و اجرای سرود و جشن میلاد امام حسن(ع) و همچنین ویژه برنامه شب عید فطر و برپایی سفره افطاری ساده هر شب در محل در دستور کار قرار داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس به رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: توزیع بسته حمایتی هر کدام به ارزش 5 میلیون ریال، توزیع گوشت مرغ منجمد 2 مرحله و گوشت گوسفندی طی یک مرحله و توزیع غذای گرم در سه مرحله و توزیع ژتون نان 2 مرحله در دستور کار این کانون بوده است.

کد خبر 1172560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha