دولت پیش از هر اقدامی می باید به فکر مردم به ویژه اقشار کم توان باشد

حجت الاسلام عادل پور خطاب به دولتمردان،گفت: دولت پیش از اصلاح و اجرای طرح بهبود نرخ ارز، ابتدا می بایست به فکر مردم به ویژه اقشار کم توان باشد و بازار را کنترل کند ضمن اینکه با سودجویان و نفوذی های زالو صفت نیز باید برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۱۶ اردیبهشت) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه خرمشهر، با اشاره به مسئله گرانی و تک نرخی شدن ارز با نظر کارشناسان و توافق مجلس و دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: دولت پیش از اصلاح و اجرای طرح بهبود نرخ ارز، ابتدا می بایست به مردم به ویژه اقشار کم توان کمک کرده و بازار را کنترل کند ضمن اینکه با سودجویان و نفوذی ها نیز باید برخورد جدی صورت گیرد.

 

امام جمعه خرمشهر خطاب به دولتمردان افزود: دولت باید به فکر مستضعفین باشد، مردم نیز می بایست هوشیار باشند و به این مهم توجه کنند که برخی ها از مشکلات به وجود آمده در حال موج سواری هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه خرمشهر در آخرین مسیر رودخانه کارون قرار دارد تصریح کرد: محدودیت کشت تابستانه با توجه به محاسبات دقیق در بالادست نباید به این گستردگی در پائین دست اعمال شود و از جهاد کشاورزی و وزارت نیرو درخواست می شود درباره با این ممنوعیت کشت بازنگری کند.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخشی دیگر به مسئله ریزگردها و گرد و خاک ناشی از خشکسالی نیز اشاره کرد و ادامه داد: صرفه جویی و مدیریت مصرف تنها راهکار برون رفت از وضعیت موجود است چرا که وضعیت آب سدها مناسب نیست و تابستان سختی در پیش داریم.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت مدیریت شهری و شورای شهر خرمشهر خاطر نشان کرد: برای شورا و شهرداری خرمشهر باید مرثیه سرایی کرد.

 

امام جمعه خرمشهر ابراز کرد: شورای شهر در هشت ماه خدمت خود چهار بار شهردار عوض کرده و این نشان دهنده بی تدبیری در مدیریت شهری در خرمشهر است.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود، به سالگرد تخریب قبور ائمه در بقیع توسط وهابیت نیز اشاره کرد و یاد آور شد: علت این اقدام شرورانه وهابیت تحریف امور دینی، ایجاد اختلاف میان مسلمانان، از بین بردن قبور اسلامی و ارائه چهره زشت از مسلمانان به جهانیان است.

 

کد خبر 1172565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha