نذر مادر شهید ادا شد/شناسایی پیکر شهید ابوزیدآبادی پس از ۳۴ سال انتظار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از شناسایی پیکر مطهر شهید حسین نوروزی از شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل پس از ۳۴ سال چشم انتظاری خبر داد.

سرهنگ حسن فخرل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پیکر شهید حسین نوروزی از شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل پس از ۳۴ سال چشم انتظاری شناسایی شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: پیکر این شهید، در سال ۹۶ به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای شهرستان بهمئی شهرستان کهکیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شده بود که با آزمایش DNA  هویت این شهید مشخص شد.

فخرل ادامه داد: شهید حسین نوروزی در اول ماه رمضان سال ۱۳۶۷  در منطقه تگ فاو به فیض شهادت نائل آمد و همزمان با عید فطر ۱۴۰۱ هویت پیکر وی شناسایی شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل در منزل پدری شهید حضور یافته و این خبر را به مادر و خانواده این شهید والامقام اطلاع دادند.

 

سرهنگ حسن فخرل خاطر نشان کرد: مراسم استقبال از خانواده شهید حسین نوروزی همراه با یادواره این شهید والامقام، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در ورودی شهر لیکک شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1172568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha