خودداری از سبقت و سرعت غیرمجاز در بازگشت از سفر/افزایش سفرها در چهار روز گذشته

سرهنگ زارع، رانندگان و مسافران سفرهای عید سعید فطر را به دوری از رانندگی با سرعت و سبقت غیر مجاز در بازگشت از سفرهای این ایام توصیه کرد.

سرهنگ «اصغر زارع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به موج برگشت از سفرهای ایام عید سعید فطر اظهارداشت: چهار روز تعطیلی سبب افزایش سفر ها در سراسر کشور به ویژه در اصفهان شده بود که موج بازگشت از روز جمعه انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفر همواره مورد توجه بوده به همین خاطر همواره به رانندگان توصیه می شود تا قوانین را رعایت و از انجام رانندگی با رفتارهای حادثه ساز خود داری کنند.

وی با اشاره به عوامل حادثه ساز در جاده های این استان خاطرنشان کرد: رانندگی با سرعت و سبقت غیر مجاز و خستگی، صحبت با تلفن همراه پشت فرمان خودرو و عدم رعایت حق تقدیم از جمله این عوامل بوده که دوری از این چنین وضعی توصیه می شود.

 

افزایش سفرها در چهار روز گذشته

 

سرهنگ زارع با اشاره به روند روبه رشد سفر به استان اصفهان گفت: میزان تردد خودروها در جاده های استان 200 درصد نسبت به ادوار گذشته رشد داشته است.

وی افزود: کنترل ترددها و نظارت بر رفتار رانندگان در کاهش حوادث نقش داشته و تیم های امدادی نیز برای خدمت رسانی به مردم در جاده های استان مستقر شده اند.

وی از تداوم این خدمت رسانی تا پایان ساعات روز جمعه توسط پلیس، راهداری و اورژانس خبرداد.

 

 

کد خبر 1172579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha