چهارتن روغن احتکار شده در چهارباغ استان البرز کشف شد

شمیرانی با اعلام خبر کشف چهارتن روغن احتکار شده در انبار یک فروشگاه زنجیره ای گفت: این فروشگاه زنجیره ای قفسه های فروشش خالی بود در حالی که در انبار چهارتن روغن احتکار کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « قدرت الله شمیرانی» با اعلام خبر کشف چهارتن روغن احتکار شده در انبار یک فروشگاه زنجیره ای گفت: این فروشگاه زنجیره ای قفسه های فروشش خالی بود در حالی که در انبار چهارتن روغن احتکار کرده بود.

 

فرماندار و رئیس شورای تأمین چهارباغ استان البرز افزود: با ورد دستگاه قضا و نیروی انتظامی و کشف و اجازه دادستانی این روغن ها با نرخ مصوب میان شهروندان توزیع شد.

 

به گفته وی، گرانفروشی و احتکار از جمله جرائمی است که اعضاء کمیته اقدام مشترک، تنظیم بازار و بازرسانی نسبت به آن توجه ویژه و دقت نظر کافی دارند.

 

وی ادامه داد: تیم بازرسان با نظارت کامل نسبت به بازرا معدود عواملی که با هدف سودجویی بیشتر و یا نفوذ در اصناف شهرستان چهارباغ سعی در اخلال دارند را شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار می دهند.

 

رئیس شورای تأمین چهارباغ استان البرز خاطرنشان کرد: عوامل بازرسی و نظارت با تمام تلاش با اخلالگران، محتکران و گران فروشان برخورد قاطعانه می کنند.

کد خبر 1172641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha