رویداد «ماه امت»، خنثی کننده شیطنت های دشمنان است

قاسمی با بیان این که رویداد «ماه امت»، خنثی کننده شیطنت های دشمنان است، گفت: پیام رویداد بین المللی «ماه امت» در سطح داخل و حتی در سطح بین المللی دوستی و همبستگی بین ملت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید علی قاسمی» امروز شنبه (۱۷ اردیبهشت) در رویداد ملی «ماه امت» بیان کرد: کشورهایی مانند ایران، پاکستان و افغانستان و همچنین بخشی از آسیای میانه و حتی حوزه چین تا کشورهای عربی مثل سوریه و لبنان در بعضی حوزه ها اشتراکاتی دارند و حتی در تاریخ عمیق خود در حوزه‌های دینی و فرهنگی نیز مشترک هستند.


 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با بیان این که برگزاری مراسمی مانند رویداد بین‌المللی «ماه امت» یک دلگرمی برای مردم منطقه خاورمیانه ایجاد می کند، افزود: این رویداد در برهه حساس فعلی و التهاباتی که در افغانستان وجود دارد، سبب استحکام همبستگی بین دو ملت خواهد شد.

 

 

وی تصریح کرد: کشورهای منطقه مانند ایران، افغانستان و پاکستان در مواقعی که بحرانی پیش بیاید چه دولت و چه مردم خودجوش برای کمک به میدان می آیند.

 

 

قاسمی از آمادگی اداره کل اتباع خراسان رضوی برای حمایت از این گونه برنامه ها خبر داد و بیان کرد: پیام رویداد بین المللی «ماه امت» در سطح داخل و حتی در سطح بین المللی دوستی و همبستگی بین ملت‌هاست؛ این‌گونه برنامه ها، خروجی خود را در مراکز سیاست گذاری که برای دور کردن ملت‌ها از هم برنامه ریزی می کنند، اثر وضعی خود را خواهد گذاشت.

 

 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با اشاره به بمباران تبلیغاتی دشمن در حوزه اختلاف افکنی منطقه ای، افزود: رسانه در این زمینه باید از تمام ظرفیت خود در انتشار، گسترش و تبلیغ این مراسم استفاده کند تا مردم سایر کشورها این همدلی را ببینند.

کد خبر 1172653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha