بشریت با گسترش اندیشه امام خمینی (ره) و شهید مطهری نجات می یابد

آیت الله عبادی با بیان اینکه حیات در پای عقیده دین حق ارزش پیدا می‌کند، گفت: بشریت با گسترش اندیشه امام خمینی (ره) و شهید مطهری نجات می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۷ اردیبهشت) در دیدار با فرمانده و پرسنل تیپ پیاده انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: علم در زندگی بشر بسیار نقش دارد و تمام زندگی انسان را علم پر می کند و علمی که مربوط به عقیده انسان است با انواع تعهدها گره می خورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در اینجا می‌گویم عقیده که ممکن است سرگرمی‌ها و تنبلی‌ها او را بی‌تفاوت کند که این‌ها آفت است.

 

وی با بیان اینکه اگر همه اشتغالات در جهان را طبقه‌بندی کرده و نمره بدهیم هیچ چیز به پای عقیده نمی‌رسد، گفت: خداوند متصدیان این امر را پیغمبران معصوم، ائمه معصومین و امین بر این قضیه را علمای عادل و واجد‌الشرایط قرار داده است، شیادان دنیا و طواغیت همه سعی می‌کنند به جامعه القاء کنند دین از سیاست جدا است، این فریب است و این حرف غیرعلمی و میدانی است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: طاغوت‌های دنیا دین را تابع سیاست قرار داده‌اند و دین‌هایی که تحت سیاست‌های انحرافی است هیچ کدام دین نیست، وقتی بشر نجات پیدا می‌کند که اندیشه مطهری، امام و ائمه عادل مدیر دنیا باشد، قتل عام‌ها، کشتار علامت این است که حیات ارزش ندارد و مکتب‌های شرق و غرب اینگونه است.

 

وی با اشاره به اینکه حیات در پای عقیده دین حق ارزش پیدا می‌کند، افزود: دنیا نرخ حیات را ارزان کرده به جهت اینکه دین ندارد، نرخ حیات را در سطح بالا دین حق تعیین می‌کند، خودکشی، کشتار و قتل علامت بی‌دینی است، حقوق بشر در دنیا به حق قائل نیست و کسانی که به حقی قائل نیستند دم از حقوق می‌زنند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: دنیا منتظر است این عقیده حق فراگیر شود و آن وقت مدینه فاضله به وجود می‌آید.

کد خبر 1172669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha