طرح ریزی اوقات فراغت ۱۴۰۱ با محوریت کانون های مساجد و رویکرد جهاد تبیین

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تقویت و تداوم طرح های مرتبط با جهاد تبیین گفت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد و رویکرد جهاد تبیین انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که شنبه (۱۷ اردیبهشت) در سالن جلسات ستاد فهما استان البرز برپا شد گفت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد با رویکرد جهاد تبیین انجام می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: تداوم برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام تابستان با هدف تقویت و احیاء مسجد تراز اسلامی با رویکرد جهاد تبیین با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا جریان دارد. 

 

شکری عنوان کرد: برپایی اردوی منتخبان طرح فهما استان البرز به مشهد مقدس و برپایی ویژه برنامه مسابقات ورزشی میان سالنی کانون های فرهنگی هنری مساجد شاخص برنامه های ایام اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۱ است. 

 

وی با اشاره به رشد برنامه های مسجد  محوری اظهار کرد: نمایشگاه قرآنی ماه رمضان که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا شد فرصتی برای معرفی توانمندی کانون های مساجد با محوریت قرآن بود. 

 

وی ادامه داد: برپایی تفریحات سالم و مفرح یکی از عناصر و ضرورت های مدیریت اوقات فراغت با محوریت مسجد است که با تأسی از الگوهای برتر دینی همانند شهید شعبان نصیری و دیگر شهداء مدافع حرم می توان زمینه تربیت و تعالی جوان مومن انقلابی را فراهم کرد. 

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: در جریان برپایی ایام اوقات فراغت دیگر دستگاه های اجرایی نیز سهم شاخصی دارند و با همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند بستری از برنامه های فرهنگی و هنری موثر را طرح ریزی کنند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله دغدغه ها و مسائلی که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن اشاره داشتند بجث جهاد تبیین است که این مهم اولویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب همایش، سخنرانی، اردوهای آموزشی و ... است. 

 

گفتنی است در ابتدای این نشست اداری، کلیپی از برنامه روایت امید با محوریت جهاد تبیین پخش شد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1172736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha