آسمان استان اردبیل طی روزهای اخیر ابری خواهد بود

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: ورود سامانه جدید بارشی به آسمان استان اردبیل طی روزهای اخیر موجب ابری شدن مناطق مختلف استان خواهد شد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه جدید بارشی طی امروز شنبه 17 اردیبهشت ماه تا فردا یکشنبه در استان اردبیل فعال خواهد بود و موجب نیمه ابری و ابری شدن بیشتر مناطق استان خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارش های طی این 2 روز به صورت رگبار و رعد و برق همراه با تندباد لحظه ای و احتمال تگرگ خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط فصلی و محلی، بارش های رگباری به صورت متناوب و با شدت و ضعف، توام با هوای خنک بهاری و وزش باد خزری تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

 

محمدی تاکید کرد: با توجه به ماهیت بارندگی ها استان آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب در رودخانه های فصلی و رخداد سیلاب های موقتی، اصابت صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

 

وی با اشاره به اینکه هشدار سطح نارنجی برای مقابله با بارش های اخیر در استان صادر شده است، افزود: از کشاورزان و دامداران نیز درخواست می شود تا نکات ایمنی در خصوص بارش های اخیر را مورد توجه قرار دهند تا شاهد کاهش خسارت در استان باشیم.

 

کد خبر 1172749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha