تعداد ۵ یونیت دندانپزشکی به طرح جهادی الکفیل اختصاص یافت

بهزادی فر گفت: تعداد پنج یونیت دندانپزشکی برای فعالیت جهادگران طرح جهادی الکفیل اختصاص یافته است.

« مسعود بهزادی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: قرار گاه جهادی الکفیل با برگزاری اردوی جهادی به مددجویان کمیته امداد خدمات دندانپزشکی ارائه می دهد.

 

وی افزود: جهت همکاری با این طرح جهادی تعداد 5 یونیت دندانپزشکی به طرح جهادی الکفیل اختصاص یافته است.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، بیان کرد: دندانپزشکان گروه جهادی با برگزاری اردوی پنج روزه در خرم آباد با محوریت ویزیت و خدمات دندانپزشکی به محرومان خدمت رسانی می کنند.

 

بهزادی فر با اشاره به مشارکت مرکز بهداشت خرم آباد در این اردوی جهادی افزود:  در این اردو انواع  خدمات دندانپزشکی از جمله کشیدن دندان های عفونی، ترمیم، عصب کشی، جرم گیری و خدماتی چون جراحی ریشه های عفونی  به افراد کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می شود.

 

وی دندان پزشکی را از دغدغه های مردم مناطق محروم دانست و افزود: این گروه جهادی همزمان با عید سعید فطر به مدت پنج روز به مددجویان مراکز نیکوکاری و اقشار کم در آمد در سطح شهر خرم آباد خدمت رسانی می کنند.

 

بهزادی فر یادآور شد: این اردوی جهادی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و جمعیت هلال احمر استان لرستان به مدت پنج روز تا ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

کد خبر 1172756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha