برپایی نمایشگاه های تجسمی در دستور کار قرار دارد 

بهرام مسلمی مهنی گفت: حتما در کوتاه مدت با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برپایی نمایشگاه های تجسمی در شهرستان های جنوبی کرمان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، جمعی از هنرمندان و مردم در کانون سبزواران جیرفت افتتاح شد،نمایشگاه انفرادی نقاشی اردیبهشت در جیرفت بازگشایی شد.
 
«بهرام مسلمی مهنی»، در آیین افتتاح این نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار خدیجه افضلی پور، گفت: نگاه متعالی به واسطه توانمندی فرهنگ غنی و پربار می تواند جایگاه فرهنگ ایران را تقویت کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که جنوب کرمان هنرمندان بنام کشوری در تمام حوزه ها دارد، تصریح کرد: در حوزه نقاشی نیز این منطقه هنرمندان بسیار شاخصی دارد که نمایشگاه امروز مهر تاییدی بر این مهم است.
 
وی با بیان این مطلب که در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر بسیار قوی به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: آثار به نمایش گذاشته شده این نمایشگاه بسیار با ارزش و قوی هستند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. 
 
مسلمی مهنی اضافه کرد: این تابلوها با موضوع های مختلف در سبک رنگ و روغن توسط خدیجه افضلی پور تولید و ارائه شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم در کوتاه مدت با همکاری انجمن تجسمی در شناخت ظرفیت های هنری جنوب گام  برداریم و با برگزاری نمایشگاه های تجسمی ظرفیت  هنری جنوب را‌ بیش از گذشته به افکار عمومی معرفی کنیم.
 
گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در کانون فرهنگی تربیتی سبزواران برای بازدید عموم دایر است علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و سی دقیقه مراجعه کنند.
کد خبر 1172779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha