ابعاد جهاد تبیین و اقدامات در این زمینه باید متناسب با توانمندی هر گروه باشد

میرسلیم با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی از انقلاب و دستاوردهای آن می کند، گفت: ابعاد جهاد تبیین و اقدامات در این زمینه باید متناسب با توانمندی هر گروه اجتماعی باشد.

سید مصطفی میرسلیم  در  گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جهاد تبیین با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب گفت: ذهنیت ما اکنون متاثر از فضای مجازی است و کسانی که از نظر فکری  خلاق هستند می دانند که پشت پرده چه اتفاقاتی رخ می دهد اما اکثر مردم نمی دانند و اگاه نیستند و فقط متاثر می شوند و فضای مجازی بر روی انها اثر می گذارد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای مجازی به شکل ویژه در کشور ما بسیار موثر  است و مخاطب های وسیعی را به خود اختصاص داده که به مراتب بیشتر از کشورهای دیگر به طور نسبی مخاطب دارد.

 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی فرهنگ و تمدن اسلامی را بر اساس انقلاب اسلامی عرضه می کند و اگر این موضوع در ذهن  مردم دنیا جای بگیرد تمام دنیا را متحول می کند و اثرات عجیبی بر روی تمام تفکراتی که از 200 یا 300 سال پیش بر مبنای  انقلاب صنعتی معنویت و دین و وحی را زیر سوال بردند می گذارد.

 

 وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان و تبلیغات خود تلاش می کند تا ما را به سمت مایوس  کردن از تمام فعالیت های 40 و چند ساله کند که اثار بسیار مثبت داشته است به گونه ای  که نسبت به انها حالت بی تفاوتی و یا یاس شکل بگیرد .

 

میرسلیم گفت: باید مجموعه دستاوردها  و ریشه انها به شکل مناسب  و اثار ان ارایه شود و هرکس در جایگاه خود ، استاد دانشگاه، روحانی و عامه مردم در جایگاه خود در جهاد تبیین وظیفه و تکلیف دارند و کاری  که دشمن در فضای مجازی می کند این است که ما خود و دستاوردهای انقلاب را فراموش کنیم تا به راحتی ما را وادار  به یاس کنند از این نظر موضوع جهاد تبیین معنا و اهمیت پیدا می کند.

 

وی تصریح کرد:  موضوع جهاد تبیین  فقط مربوط به یک گروه نیست و ابعاد تبیین و اقدامات در این زمینه متناسب با هر گروه و توانمندی های ان باید باشد.

کد خبر 1172790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha