حضور معنوی گروه های جهادی در مناطق مختلف، بیانگر احیای ارزش های اسلامی است

استاندارخراسان شمالی، از گروه های جهادی به عنوان گروه های ارزشی یاد کرد و گفت: حضور پررنگ و معنوی گروه های جهادی در مناطق مختلف برگیرنده پیام معنوی و احیای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدرضا حسین نژاد" استاندار خراسان شمالی صبح امروز شنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان شمالی گفت: گروه های جهادی سفیران انقلاب اسلامی هستند زیرا دلسوزانه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می کنند.

 


وی از گروه های جهادی به عنوان گروه های ارزشی یاد کرد و افزود: حضور پررنگ و معنوی گروه های جهادی در مناطق مختلف برگیرنده پیام معنوی و احیای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 


حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: گروه های جهادی بی ریا و صادقانه با روحیه همدلی در مناطق مختلف حضور می یابند تا خدمات آموزشی، پزشکی و عمرانی را ارائه دهند. 

 


استاندار خراسان شمالی از ارز ترجیحی به عنوان غده سرطانی یاد کرد و گفت: موضوع ارز ترجیحی نباید مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرند لذا مدیران و گروه های جهادی می توانند کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی در قالب هدفمند سازی یارانه ها باشند تا شاهد توزیع ناعادلانه در ارز ترجیحی نباشیم.

 


وی هدفمند سازی یارانه ها، تقویت دهک ها و تبیین برنامه را از مهم ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه ها عنوان کرد.

 


استاندار افزود: با احتکار کنندگان و گران فروشان که موجبات اخلال را در بازار فراهم آورند قاطعانه برخورد خواهیم کرد زیرا عزم ما برقراری عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

کد خبر 1172791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha