مدارس سردشت امروز تعطیل است

نجم الدین سمیعی گفت: به علت ادامه پدیده گردو غبار و آلودگی هوای سردشت مدارس این شهرستان روز شنبه تعطیل است.

«نجم الدین سمیعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: تمامی مقاطع تحصیلی در سردشت به دلیل ادامه پدیده گردو غبار و آلودگی هوای این شهرستان، امروز (17اردیبهشت) تعطیل است.

 

مدیر آموزش و پرورش سردشت افزود: با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت در راستای بروز پدیده گرد و غبار و ریز گردهای بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه های علمی آزاد این شهرستان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

 

وی بیان کرد: متاسفانه  با تشکیل توده هوای گردو غبار در خارج از کشور و ورود این توده هوا به سمت شهرهای آذربایجان غربی وضعیت شهرهای جنوبی استان از روز جمعه در شرایط خطرناک قرار گرفته است.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: شهرستان سردشت به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همچنین زندگی بیماران شیمیایی جنگ تحملی همیشه در شرایط حساس قرار دارد که وجود ریزگردها و آلودگی هوا، شرایط در این شهرستان را بسیار سخت و سنگین می کند.

 

مدیر آموزش و پرورش سردشت ادامه داد: مسوولان زیست محیطی شهرستان نیز از شهروندان خواسته اند تا حد امکان از تردد در سطح شهر بکاهند و بیماران خاص و قلبی و جانبازان شیمیایی نیز از منزل خارج نشوند.

کد خبر 1172819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha