اجرایی شدن ۱۵۰۰ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ برومندزاده گفت: هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی شامل ساخت مسجد، پل های عشایر ، تکمیل خانه نیازمندان، ساخت مسکن زلزله زدگان در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «سعید برومندزاده» امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که با حضور گروه های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به ارائه خدمات کیفی، پرورش کیفی جوانان و نوجوانان و جهاد نفس در اردوهای جهادی، تقویت اراده، مشارکت مردمی در خدمت رسانی ها، ارتباط گروه های جهادی با یکدیگر، اطلاع رسانی هوشمندانه تاکید داشتند.



معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات مختلف بسیج سازندگی سپاه فتح استان با هدف عمق بخشی خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی شامل ساخت مسجد، پل های عشایر ، تکمیل خانه نیازمندان، ساخت مسکن زلزله زدگان در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

 

وی به اشتغال ۴۰۰ نفر و توزیع۲۱۰۰ جهیزیه به زوج های جوان، اهداء ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و توزیع ۳ هزار بسته لوام  التحریر بین نیازمنان اشاره کرد و ادامه داد: ۶ هزار بسته لوازم بسته ورزشی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

 

برومندزاده با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته فرهنگی و ورزشی در مناطق محروم، افزود: یک میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت.



معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی صندوق محرومیت زدایی با ۵۶۱ صندوق و دریافت ۲۱ هزار وام اشاره کرد و گفت: خدمات و تلاش های جهادگران در عرصه مختلف ماندگار است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق کمتر برخوردار خدمت خواهند داشت.


سرهنگ صالحی به خدمات و فعالیت های مختلف اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار جهیزیه، ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، بیش از ۱۵۰ هزار بسته لوازم التحریز توزیع شد‌.



وی به پروژه های آب رسانی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در ابعاد مختلف خدمت رسانی شامل آب رسانی، احداث مدارس و پروژه های محرومیت زدایی در کنار دولت خواهیم بود.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

کد خبر 1172821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha