واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصدی مردم برای مقابله با کرونا/ شیب کاهشی در مرگ و میر کرونا

خطیبی با اشاره به تلاش در جهت کنترل ویروس کرونا گفت: خوشبختانه با واکسیناسیون ۹۰ درصدی مردمی شاهد کاهش این ویروس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عمیدالدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت گفت:  اصحاب رسانه و دانشگاه علوم پزشکی یزد باید دوبازوی هم باشند تا بتوانند به مردم خدمت رسانی کنند.

 

وی با اشاره به مهار کرونا گفت: خوشخبتناه حضور بیش از 90 درصدی مردم در واکسیناسیون توانست ما را در امر مهار این بیماری کمک کند و این نقطه قوتی برای ما است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد بیان کرد: از امروز تا جمعه به عنوان هفته سلامت است که برنامه های ویژه ای به این مناسبت برگزار می شود.

 

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس یزد نیز در این نشست گفت: استان یزد دارای 63 پایگاه جاده ای و شهری است که متوسط ماموریت ماخانه 5500 مورد است که اولین و سخت ترین ماموریت های ما مربوط به حواد ترافیکی با بیش از 1500 مورد ماموریت است.

 

وی افزود: در چندسال اخیر در توسعه خدمات توانستیم شاهد افزایش شاخص تعداد پایگاه ها و کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار بوده است.

 

محمدرضا وفایی نسب، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این نشست گفت: ما در پرداختی ها جز دانشگاه های برتر کشور هستیم.

 

وی افزود: استان یزد بیشترین بیمه شونده تامین اجتماعی را داراست که با توجه به عدم پرداخت بدهی های تامین اجتماعی شاهد عقب ماندگی در برخی از پرداختی ها هستیم.

 

وفایی نسب گفت: سال گذشته 1500 نفر از ایثارگران را تبدیل وضعیت کردیم و تمامی کارهای آنها انجام شده است.

 

کد خبر 1172862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha