۱۲۰۰ گروه های جهادی دراستان سمنان فعالیت می کنند

سردار دامغانی با اشاره به حضور یکهزار و ۲۰۰ جهادگر در این رزمایش بزرگی ملی جهادگران فاطمی گفت: خدمت‌گذاری به مردم کار ویژه گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار «حمید دامغانی» در همایش بزرگ جهاد گران فاطمی استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از اساس‌ها و همچنین ظرافت‌های کار جهادی، مشارکت دادن مردم در امور است،گفت: خدمت‌گذاری به مردم به ویژه مناطق محروم استان سمنان کار ویژه گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نقش مهم گروه های جهادی در محرومیت زدایی و همچنین عمران استان سمنان اظهارداشت: در این استان یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند و در طول سال اقدامات جهادی ویژه‌ای را در دستور کار قرار می‌دهند.

 

وی محور رزمایش بزرگ فاطمی در استان سمنان را محرومیت‌زدایی عنوان کردوافزود: اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، خدمات بهداشت و درمان، آب‌رسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، مدرسه، خانه بهداشت برخی از این خدمات است.

 

دامغانی توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، اهدای جهیزیه، خدمات عمومی، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی را از دیگر عرصه‌های خدمت‌رسانی بسیجیان در این رزمایش بزرگ عنوان کردوافزود: از امروز به مدت ۱۰ روز شاهد اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر استان هستیم.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی موضوع مهم خشکسالی و آب‌رسانی است، ابراز داشت: لایروبی قنوات از جمله اقداماتی است که در هفته جاری با حضور گروه‌های جهادی به خصوص در روستاهای محروم و فاقد آب استان انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با موضوع عرضه محصولات تولیدی خانگی و روستایی در زمره دیگر بخش‌های رزمایش است، گفت: ساخت منزل محرومان و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا با تاکید بر روستاها از جمله دیگر اقدامات جهادی طی هفته جاری است.

 

دامغانی از بهسازی و مرمت مدرسه‌ها و خانه بهداشت‌های روستایی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ در سراسر استان شد و گفت: توزیع بسته معیشتی و جهیزیه از دیگر اقداماتی است که در این رزمایش دیده شده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان نیز در این رزمایش وجود دارد، گفت: راه اندازی کلینیک سیار دندان‌پزشکی و ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی از جمله بخش‌های این رزمایش خواهد بود همچنین بسیج کشاورزی با همراهی دامپزشکی، دامداری‌های مناطق محروم را سمپاشی خواهند کرد.

کد خبر 1172864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha