برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در استان قزوین

سردار رفیعی آتانی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در حوزه های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی، بهداشتی و درمانی، اقتصاد مقاومتی و غیره در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» در نشست خبری که امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت) در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در حوزه های عمرانی و محرومیت زدایی، بهداشت و درمان و سلامت، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین هم در حال برگزاری است  

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد و توسط گروه های جهادی بسیج در مناطق کم برخوردار استان در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی افزود: ایجاد صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا، ایجاد تعاونی های فراگیر اشتغال، رفع موانع پرداخت تسهیلات ایجاد  اشتغال، حمایت از قطب های صنایع تبدیلی و ایجاد پایگاه اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت ها در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است.

 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی به ۶ هزار و ۳۲ طرح تسهیلات پرداخت شده که ۸ هزار و ۸۲۴ شغل پایدار ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به کمک های مومنانه مردم استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری با کمک مردم خیر و نیکوکار ۴۵۶ میلیارد تومان در طرح های کمک مومنانه هزینه شده است که این کمک ها در قالب توزیع بسته های معیشتی، جهیزیه، بازسازی و مرمت مسکن، ویزیت رایگان، توزیع دارو و تجهیزات، اطعام، قربانی و غیره بوده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: در طرح کمک مومنانه با کمک های خیران ۳۳۰ زندانی آزاد شدند و یک هزار و ۶۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

 

کد خبر 1172867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha