ثبت نام زائرین حج در استان کرمان آغاز شد

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان از آغاز ثبت نام زائران حج سال ۱۴۰۱ از امروز، یکشنبه(۱۸ اردیبهشت ماه) خبر داد و افزود: ثبت نام از طریق سامانه «تمتع رزرو» به آدرس https:‏/‏/tamatoreserve.haj.ir انجام می شود.

محمود عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از آغاز ثبت نام زائران حج سال ۱۴۰۱ از امروز، یکشنبه(۱۸ اردیبهشت ماه) خبر داد و افزود: ثبت نام از طریق سامانه «تمتع رزرو» به آدرس https:‏/‏/tamatoreserve.haj.ir  انجام می شود.

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه بر اساس وزارت حج عربستان، افراد بالای 65 سال نمی توانند به حج امسال اعزام شوند؛ گفت: افرادی که تاریخ ودیعه گذاری بانکی سند حج آنان قبل از ۲۲ خرداد سال ۸۶ است، می توانند برای ثبت نام اقدام و در اسرع وقت ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

 

وی مشمولین ثبت نام را کسانی دانست که در کاروان های حج 99 با پرداخت هزینه مرحله اول و دوم سفر ثبت نام کردند و حتماً باید در تزریق واکسن کرونا، دوز دوم یا سوم آنان آسترازنکا یا سینوفارم بوده و کارت بین المللی واکسن دریافت و 72 ساعت قبل از اعزام تست پی سی آر را از آزمایشگاه معتبر بگیرند.

 


عرب نژاد خاطرنشان کرد: متقاضیان اعزام باید دارای گذرنامه معتبر با حداقل تاریخ اعتبار 10‏/10‏/1401 باشند و سامانه رزرو تا تکمیل ظرفیت کاروان ها باز است و در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها اولویت های بعد از خردادماه ۱۳۸۶ از بین زائرین ثبت نامی حج 1399، اعلام خواهد شد اما نام نویسی فعلی تنها از میان زائرین کاروان های حج تمتع 1399 است و ثبت نام جدید در حج سال جاری نخواهیم داشت.

 

 

وی با بیان اینکه امسال 10 کاروان از استان کرمان به حج تمتع اعزام می شود؛ افزود: از هر یک از شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان دو کاروان و از سیرجان، بم، شهربابک و انار هر کداوم، یک کاروان به حج امسال اعزام می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1172950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha