نظارت بر قیمت مسکن و جاره بها بیشتر شود

زیویار، با اشاره به اینکه متاسفانه لرستان رتبه اول در زمینه افزایش قیمت اجاره بها مسکن دارد، گفت: با نظارت بیشترعلت افزایش قیمت بی رویه مسکن و اجاره بها در لرستان بررسی و جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(17اردیبهشت)، در حاشیه جلسه بررسی افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بها در لرستان اظهار داشت: در زمینه افزایش قیمت اجاره بها متاسفانه استان لرستان رتبه اول را کسب کرده است.

 

استاندار لرستان تن ندادن به قانون را از مشکلات اساسی در زمینه افزایش اجاره بها مسکن عنوان کرد و افزود: این امر هم در ساخت و سازها و هم در بین مشاورین املاک وجود دارد که بدون مجوز راه اندازی شده اند.

 

وی به تأکید برخورد با این مشاورین املاک بدون مجوز اشاره کرد و گفت: بنا است که با توجه به ظرفیت‌هایی که در قانون و استان وجود دارد، مانند راه اندازی سامانه اطلاعات مربوط به مسکن که متولی آن دستگاه‌هایی مانند صنعت، معدن و تجارت، ثبت اسناد و… است، تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

 

زیویار ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات لازم در این سامانه در این راستا تصمیم گیری لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی به موضوع قیمت گذاری در حوزه مسکن اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین مشکلی که در جلسه مطرح شد و ما نیز با آن مواجه هستیم، نبود نظارت است.

کد خبر 1172963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha